Tränat

Idag när jag åkte hem från jobbet så tänkte jag att jag skulle hinna träna lite ikväll. Jag bangade nästan, men jag tog mig i kragen, fixade barnvakt och åkte iväg.

Det var himla tungt idag, men jag klarade mina mål! Det är huvudsaken!

Genomsvettig och mycket nöjd över mig själv körde jag hemåt. Nu efter en härlig dusch känner jag mig väldigt nöjd! Att det kan vara så himla skönt efter man har tränat! Imorgon kommer jag nog iofs känna av lite träningsvärk i benen;)



Min lilla pajasprins fick leka med Mormor medans jag smet iväg till gymmet.

Nu blir det sängen för oss. God natt!



Postat av: Thiffy

Vi flyttar typ två portar längre ner, från ena änden på husen till anda :D Tack för omtanken! Är impad av att du verkligen håller i gång med dieten och träningen! Wow! Kramis!

2010-10-27 @ 20:56:44
URL: http://thiffy.blogg.se/
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Ha en härlig helg vännen!

Grattis till era 5 år!



Oliwers mössa blir klar nästa vecka (om inte ungarna bråkar för mycket ;) )



Kramar

2010-10-29 @ 15:49:44
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0