Tomt, tomt, tomt...

Inne i min blogg märks det verkligen att jag jobbar helg. Det är väldigt få inlägg, och när det väl kommer ett inlägg så är det galet ointressant;)

Denna helg är en sådan helg. Jag jobbar 4.30-14.45 tre dagar i rad. Idag har jag känt mig rysligt tjock i bihålorna och extra varm och trött. Jag somnade vid 20 igårkväll, så jag fick 7 timmars sömn. Ikväll tänkte jag ta två ibumetin och försöka somna tidigt. Tänkte satsa på kl 20 idag oxå. Hoppas att jag sover bort det onda och vaknar pigg och fräsch imorgon bitti:)

Mina älskade killar ska snart åka hemifrån. De och Zelda ska sova hos Farmor och Farfar i natt. Imorgon står det jakt på schemat för Darlingen och lek med Farmor för Oliwer och Zelda.


Nu ska jag vara världens tråkigaste person och göra mig i ordning för sängen. Fast först ska jag hjälpa Oliwer att packa sin väska:)

God natt!





Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Hoppas du mår bättre imorrn när du vaknar!

kramar

2010-10-23 @ 20:03:20
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Krya på dej gumman!



Sv: Det får du absolut ;)



Kramar

2010-10-23 @ 22:12:04
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0