Tidig kväll ikväll

Idag har jag jobbat. Jag jobbade nästan hela passet inne i basgruppen. Vilket betyder att jag fick göra andra uppgifter än vad jag är van vid. Jag har jobbat där förut, men det var ca 2-3 år sen sist;) Blev tvungen att plocka fram allt jag har lärt mig förut och lära mig lite nytt, så dagen gick väldans fort:)

Jag ska nog vara där hela månaden, så jag hoppas att det blir en rolig månad:)

Efter jobbet idag åkte jag hem, bytte om och plockade undan lite. Efter det åkte jag till gymmet:)

Jag sprang en stund först och sen körde jag mage och armar och avslutade med lite löpning:)


Idag har jag bytt ut två mål mot
Noka. Jag trivs jättebra med att byta ut vissa måltider mot Noka. Speciellt frukosten. Man slipper göra massor med mackor och grejer:) Smidigt med en shake.




Min älskade lilla prins är på dagis i natt och jag tittar på en Irene Huss film.

Snart blir det sängen för mig. Upp 3.20 imorgon igen.

Kramar till Er!


Postat av: Sandra - mamma till Molly

Håller med dig om det där att man får det lätt på mornarna genom att skaka lite och sen är frukosten klar. Jag har alltid varit en dålig frukostmänniska men nu slinker en shake ner, lätt som en plätt :)

2010-10-09 @ 03:00:34
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0