Städdag

Idag vaknade Oliwer kl 6.40. Min enda lediga dag denna vecka och jag tyckte att jag skulle kunna få sova till 8 i alla fall, men när Mamma sa att han hade somnat vid 19.45 igår så kände jag att jag får nog se i stjärnorna efter min sovmorgon....!

Jag har iaf hunnit med lite idag. Tvättat, diskat, lagat mat, lekt, plockat, vikt tvätt med mera med mera. Jag har en klar maskin att hänga nu oxå, sen har jag massor med sopor som ska slängas, ett paket som ska hämtas och sen ska jag lämna blod.

Vädret är skittrist idag och man håller sig gärna inne. Dock har vi ju Zelda som måste gå ut, så det är bara att klä på sig ändå.


Igår hade jag och Darlingen en jättemysig kväll nere i Linköping.
Vi hittade på första försöket (var ju typ 3 år sen vi var på Cloetta Center). Vi hittade en perfekt parkering supernära;)



 

Showen var underbar och att den var på engelska gjorde den lite bättre;)

Det var ganska mycket folk, fast långt ifrån fullsatt. Vi hade kanonbra platser nere på parketten. Vi mumsade på popcorn och hade det supermysigt!

Tyvärr så fick man ju inte ta några bilder inne på själva föreställningen, har ni chansen tycker jag absolut att ni ska åka och se Mamma Mia. Helt galet bra. De sjöng jättebra och nästintill hela tiden hade jag gåshud på både armar och ben;) Det är ett bra tecken!



Postat av: Michelle

Åh längtar längtar längtar ihjäl mig nu! =)

Men du, hur lång var den?

Kramar

2010-10-07 @ 18:13:35
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0