Packar inför morgondagen



Packar inför morgondagens resa. Eftersom att vi bara ska åka över dagen så kan man resa väldigt lätt:) Sånt gillas!

*Kamera
*Plånbok med svenska pengar
*Plånbok med euro
*Pass
*Boardingkort
*Stegräknare
*Astmamedicin
*Tuggummin
*Nässpray

Den supersmidiga Billabongväskan fick jag av min bror efter hans Asienresa. Den har varit med mig på flera endagarsresor förut, där kan man snacka om en berest väska:)


Äntligen är det "helg". Ledigt! Dock ska jag ju åka till Italien imorgon, men ändå ledig från att jobba. Hmm, jag får gå upp 5.30 istället för 3.20, och åker till jobbet, för att åka från det i några timmar och sen komma tillbaka;) Haha knepigt;)

Vi landar i Bergamo. Det ligger utanför Milano och vi kommer nog stanna där, och skippa att åka in till Milano.
Jag hoppas på att få några sjysta bilder med mig hem:)



Idag har jag bytt ut två mål mot Noka och idag var sista tävlingsdagen med Nokagänget inne hos Muppsan. Vi har under två veckors tid bytt ut minst ett mål mat om dagen mot Noka. Shake eller nudlar.

Imorgon kommer jag av naturliga själ inte byta ut någon mat mot Noka, men när jag kommer hem igen ska jag på´t igen:)

Om ni undrar över resultatet så har jag minskat lite i cm och något kg. Dock inte jättemycket, men däremot är det många som verkar se skillnad. Det är jätteskoj att höra:)





Ser ni vad det är för något som jag har fotat??:)

Postat av: Johanna

Flygplan som lyfter? Ha det så roligt imorgon :D kram

2010-10-19 @ 22:21:16
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!



Skoj med en resa:=) Får jag plats i väskan:P... Du vart köper man Noka nånstans?Tänke börja med det!! Och förresten ska jag skaffa ett kuvert och skicka iväg dina berocca boost:)



Kramar

2010-10-19 @ 22:21:44
URL: http://mammatilltroy.blogg.se/
Postat av: bror

den där väskan är inte bara berest från dina dagliga utflykter som du skriver, tänkte bara fylla i att den även har varit i Thailand, Malaysia och Indonesien :)

2010-10-20 @ 02:34:22
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Ha det super idag! Jag vet vad fotot föreställer:)

2010-10-20 @ 11:09:11
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0