Noka vecka 2

Ojojojojoj! Jag har ju helt glömt bort att rapportera hur det går för mig med Noka. Det går BRA!
Jag har bytt ut frukosten varje dag i 1,5 veckor nu. Idag blev det bara en shake, det var så god mat i restaurangen på jobbet (Helstekt kotlettrad) och sen har jag nog inte ätit något mer? Hmm? Joo, lite popcorn;)

Igår bytte jag ut två eller tre mål mot Noka. Det går iaf framåt. Idag är det två st som har frågat om jag har gått ner i vikt, och ja, det har jag. Några kg:)

Glöm inte att kika in hos Muppsan och följa de andra brudarna i Nokagänget:)


Mina älskade killar (och Zelda) har åkt ut till Farmor och Farfar. De kommer hem igen på torsdagkväll. Jag saknar dem! Det är älgjakten som hägrar och eftersom att jag jobbar så tar Farmor Oliwer. Dock är han så hes att man knappt hör vad han säger. Stackarn!





Jaaa, jag vet att jag har publicerat den här bilden förut, men jag är galet nöjd över den! JAG har tagit den. Jag! Jag kan! Det är så skoj med fotokursen för man lär sig massor med nya roliga saker. Det här kortet är barnsligt enkelt att ta. Bara man kan;)


Nu blir det sängen för mig. Upp tidigt imorgon, sen ska jag träna imorgon oxå, och sen ev leka med Agnieszka:)

Sov gott!

Postat av: Anja

Häftig bild :) Kram

2010-10-13 @ 15:31:22
URL: http://anjaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0