me&i recension

I samband med att jag hade en me&i tävling för några veckor sen så fick Oliwer en superhärlig tröja från dem.

Tröjan heter Stars and space och lilla Harry är med igen.
Harry är en liten figur som återkommer i olika skepnader år efter år.

Oliwer har använt den supermycket! Den har åkt åtskilliga varv i tvättmaskinen, dragits på gräsmattan, brottats med valpar och ser lika fin ut fortfarande!






Jag har en liten förkärlek till me&i´s kläder. Jag gillar verkligen materialet, mjukheten, färgerna och motiven! Det verkar som att min lilla förkärlek har smittat av sig till min son, för om han får välja tröja själv så väljer han ofta en me&i:)


Mitt och Oliwers betyg till denna fina tröja blir högt! 9 av 10!




(bild från meandi.se)

Postat av: Fiff

Det ser ut som du har en blivande mästerfotograf där också ;-) Gulligt!

2010-10-14 @ 22:17:49
URL: http://fiffelochtrad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0