Helg!

Äntligen har jag helg!! Min lillprins är hemma och allt är som det ska! Eller näe, inte riktigt, Zelda är inte hemma. Hon är utlånad, hon ska på utställning idag. Ska bli skoj att höra om sen;)

Darlingen jobbar förmiddag idag så jag och Oliwer ska mysa hela förmiddagen. Sen ska vi laga en god lunch. Lax:)

Igår bytte jag ut lunchen på jobbet mot en Nokashake. Jag slog på stort på frukosten och köpte äggröra och bacon. det var så gott att när jag kom hem på eftermiddagen så gjorde jag äggröra och stekte bacon då med.

Nu ska jag smaska i mig dagens första Nokashake.

Igår var det en som påpekade att jag hade blivit smalare i ansiktet:) Sånt gillar jag att höra. Sen om det beror på Noka, träningen eller att jag har blivit noggrannare med att tvätta (min kassa hy i) ansiktet, det vet jag inte. Det kanske är en kombination?

Glöm inte att gå in till Muppsan och läsa om hela Nokagänget:)

Snart har dessa två "tävlingsveckor" hos Muppsan passerat, vinsten är att man kan vinna en spaupplevelse värd 2000kr.
Låter väldigt lockande! Jag kan säga att jag kommer fortsätta med Noka även om tävlingen tar slut. Jag tycker att det ger mig mycket. Jag håller mig mätt och jag gillar smaken. Sen att det är så lätt och smidigt att bara skaka ihop en shake, det är ju bara ett plus:)



Vad ska ni göra idag?

Postat av: Kitty

Kul att ni fick göra om hos Rikard:) Det blev fint!



Trevlig helg!

2010-10-15 @ 14:02:29
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0