Fredagsmyyyyys

Irene Huss och ett glas vitt. Det är fredagsmys det:)



Ett av mina fina vinglas från blodgivningen:)


Vi har haft en trevlig dag idag. Min bror kom hit och skulle fika, men jag fixade lunch först och sen blev det  efterrätt.

 

Lax med färskpasta, sås och sallad och sen kladdkakemuffins.


 
 



Min bror Robin och Gosan.


Hoppas att alla har en bra kväll:)
Lämna gärna en kommentar;)




Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Här hemma är det ananaspaj och idol som gäller denna mysfredag ;)

Kramar

2010-10-15 @ 22:02:52
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Natalie

Mums! =) Vad gott det såg ut med vin med is i :)

Och vad god maten såg ut=)

2010-10-15 @ 22:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0