Filmeftermiddag

När Darlingen kom hem från jobbet idag så var han lite trött och gick och vilade lite. I samma veva så somnade Oliwer och huxflux blev jag "ensam" hemma.
Vad gör man när man har lite egentid? Jo man poppar en påse popcorn och sätter igång en film:)

Filmen jag valde var "Djävulen bär prada".



Jag har sett den massor av gånger förut, men kände att jag ville se den.

Imorse åkte jag, Oliwer och Zelda hem till Mor och Far. Oliwer väckte Doda (=Morfar) och sa att det var kaffe:) Haha. Vi var där en stund tills de skulle hem till min bror för att tapetsera. Vi följde med och sa hej och sen åkte vi hemåt.

Jag har hunnit med att rensat i skafferiet och gjort pannkakor oxå, det är nog det vi har gjort idag;).

Idag är sista dagen i Muppsans Noka tävling. Jag har bytt ut ett mål mot en shake idag. Jag tror inte att jag har någon chans att vinna priset som är en spa upplevelse värd 2000kr, men jag är jätteglad att jag har kört Noka nu i två veckor. Jag har inte bytt ut alla mål per dag, men minst ett.

Jag kommer garanterat att fortsätta att byta ut något/några mål per dag mot Noka. Jag gillar det:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0