Äggröra

Sådär, då var dag 2 av 3 avklarad. One more to go. Dagarna på jobbet har gått fort och jag har inte varit överdrivet trött. Kanske börjar man vänja kroppen att gå upp 3.20? (kan man det?)

Idag har jag bytt ut två mål mot
Noka. Frukost och lunch. Smidigt och lätt fixat på jobbet, sånt gillas! När jag kom hem gjorde jag en supergod äggröra med skinka och frukt och avslutade med lite vaniljglass. Mumma!

Muppsan utmanade alla i Nokagänget att skriva varför vi gillar Noka.

Jag gillar konsistensen. Den är lite tjockare än andra shaker och känns därför lite mer mättande. Min favvo är vaniljsmaken. Man kan blanda två vaniljskopor och en skopa choklad:) Mums!


Just nu är jag i valet och kvalet om jag ska åka och träna, eller om jag ska gå och lägga mig supertidigt idag. Hittade iaf ett gammalt avsnitt av lyxfällan som jag kikar på, så jag har en halvtimme på mig innan jag tänker lyfta arslet från soffan i vilket fall;)



Postat av: Kaj

Det är ett program jag har på datorn, vet inte riktigt var jag hittade det någonstans... :)

2010-10-13 @ 19:03:48
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0