Träning

Jag tänkte på det här med träning. Det är alltid roligare att träna om man har snygga träningskläder, eller hur?



 
 

 


De här fina träningsgrejerna skulle gärna få en plats i min garderob:)

Allt finns på
Stadium

Postat av: Amanda

Visst vill man ha fina träningskläder när man ska gå till gymmet och svettas. :)



Jag blev sjukt sugen på att gå en sväng dit igår när jag såg på biggest loser. Kan man bli annat än inspirerad av deras åstadkommanden!?

2010-11-23 @ 15:09:39
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har en sådan sport bh. Super bra när man kör Spinning. Den är extra fodrad så svettas man mycket är den jätte bra. Dock så sitter den slappt så när man springer så är den inte jätte bra.

2010-11-23 @ 15:19:52
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Ja man vill ju vara fin när man tränar! Jättefina kläder/skor du hittat där!

kramar

2010-11-23 @ 16:19:29
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0