Pulka

Igårkväll åkte jag och Oliwer iväg en sväng. Målet var ett ljusparty hemma hos en av mina kollegor. Det var en Partylite visning. Det finns så himla mycket fint och jag skulle gärna ha alla olika ljus och ljusstakar hemma:).

Några av mina kollegor var där, en gammal kollega höll i visningen och det var gott fika. Vad mer kan man begära av en torsdagkväll?:)



Däremot så kände jag att jag har massor med ljus kvar från förra Partylite visningen och köpte inget igår.


Idag så bjöd jag och Oliwer in oss hos en annan kollega, hennes sambo och barn. De skulle åka pulka och vi fick såklart leka med dem. Vi lekte, lekte och lekte. Vi åt korv med bröd och fikade och barnen lekte lite till;)

 

Fina barnen:)



Jag ringde och väckte Darlingen och han kom oxå hem till dem. Lite före 14 packade vi in oss i ena bilen och åklte mot stan. Vi hamnade på Gumsbacken. Jag ville titta lite i den nya affären. Det var bra att vi gjorde!

Vi köpte ett par snowjoggers (199kr) åt mig (mina andra superkassa stövlar var totat genomblöta!). Strumpor, mysbyxor, fleecejacka, underställ, sport bh och ett gäng t-shirts. Vi betalade inte ens 500kr för hela kalaset. Helt galet! HELT GALET! Tex 9kr st för en t-shirt. 19 kr för ett par mysbyxor/träningsbyxor. Me like!



Hederliga gamla snowjoggers:) Kommer ni ihåg dem? Hade ni såna i er ungdom?:)

Jag hittade en fin vinterjacka på Intersport oxå. Den fick följa med mig hem.



En dålig bild, men en fin jacka;)



Nu på kvällen har vi ätit räkor, aioli och mackor. Oj så gott det var! Vi åt både rökta räkor och "vanliga". Mumsigt!!
Jag har passat på att sätta upp lite adventsljusstakar under kvällen oxå.



(Den till höger är ny;)). Nu är det bara allt annat som ska göras. Upp med julgardiner, pynta med tomtar, leta fram granen och så. Men det tar vi en annan dag:)


Idag har jag bara bytt ut ett mål mot Noka. Det var frukosten. Jag tycker att det funkar bra att byta ut den. Lätt och smidigt! Ni har väl inte missat Noka utmaningen inne hos Muppsan?:)



Hmm, det verkar inte som att det går att lägga in länkar just nu? Får testa att göra det imorgon.

God natt!!

Postat av: KAJ ♥

Vad var det för billig affär? låter kul :D

2010-11-26 @ 23:52:39
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Amanda

Partilite har så fina saker! Men det kostar ju också... :P

Lite fina ljus och ljusstakar hör dock till så här på vintern. ;)



Jag hade absolut snowjoggings. Om jag inte minns fel var dom neonrosa. :P Snyggt värre!



Mysigt med lite bus ute i snön. Jag håller på att "pulkaträna" Ludde så han ska lära sig tycka om att åka pulka han med. Skam den som ger sig. :)



Trevlig helg!

Kram

2010-11-27 @ 09:37:28
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0