Lugn dag trots snöstorm

Vi har verkligen fått smaka på snöstorm idag. Just nu är det slaskigt och äckligt ute. Jag gillar snön, men då ska det vara så pass kallt så att det inte är slask. Oliwer och Zelda blev glada över det vita som hade kommit utomhus. Oliwer försökte krama ihop snöbollar och kasta på Zelda, vilket Zelda älskade!

Kul att någon gillar snöslasket iaf;)



Bild från mars -10.


Vi har inte gjort många knop idag. Darlingen är sjuk så han och Oliwer har tittat mycket på tv. Jag har tvättat två maskiner, vikt tvätt, diskat, städat, plockat och grejat. Skönt att få lite gjort iaf.

Nu är det Äntligen hemma och sen blir det sängen. Jag har två dagar som ska spenderas på jobbet framför mig, men på söndag ska jag och Agnieszka till Berns:D


Vad har ni gjort idag?



Postat av: Jessica

Hej Hopp!

vilken fin blogg du har och vad kul att du kika in hos mig och lämna fotspår :)



Mina busar är 20,17,15,13,8,6,5,4 år och jag önskar mig minst två sladdisar :)



KRAM/J

2010-11-09 @ 21:33:51
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Vad roligt att du ville vara med i min Goodiebag Tävling! Under Onsdagen kommer vinnaren läggas upp på min blogg. Missa inte att kika in & see om det blev du:)!



Kram

2010-11-09 @ 22:12:39
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0