Julpyssel på Dagis

Idag kompade jag 45 minuter. Anledningen var att jag skulle få hämta Oliwer på dagis. Jag "får" hämta Oliwer alldeles för sällan på dagis eftersom att jag slutar senare än Darlingen. Enda gången jag får hämta på dagis är när Darlingen jobbar kväll och jag morgon. (=väldigt sällan).

Idag hände det något roligt på Dagis. Det var julpysseldags:)
Vi träffade våra vänner Carro och Samuel som redan satt vid pysselbordet.



Oliwer och jag pysslade ihop denna söta lilla ljusstake (som Oliwer stolt ställde på vardagsrumsbordet när vi kom hem). Det blev ett julkort oxå. Det ska Farmor och Farfar få:)

Efter pysselstunden fick vi fika. Kaffe, bulle och pepparkaka. Oliwer och Samuel var hungriga, så de gick och hämtade varsin knäckemacka:) haha:)


Nu äntligen är jag ledig två dagar. Ska bli underbart skönt att få sova ut (ja iaf lite längre än till
3.20)

Imorgon har Oliwer extrapass på Dagis och medans han är där ska jag åka och träna tänkte jag.

Hur mår ni?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0