Helg:)

Nu har jag helg. Äntligen är en lång arbetshelg färdig och nu har jag "helg". Ledig två hela dagar:)

När jag hämtade Oliwer idag på dagis så kom han springande mot mig "Min Mamma!". Han visade stolt upp mig för fröknarna och för de andra barnen. Sötnöten! Sen sa han att han ville åka hem och så sa han "Hejdå allihopa!", vinkade till barnen och drog iväg med mig. Haha. Han börjar bli så stor!

Vi åkte hem och hämtade Zelda och åkte till Mamma och Pappa.
Oliwer lekte massor, åt några mandariner och så fikade vi med kaffe och äppelpaj. Mumsigt:)

Nu ska jag titta klart på Beck- Gamen. Tänkte titta på den i sängen, så jag kan somna lite snabbt när den är slut.

Imorgon hoppas jag på sovmorgon (vilket jag inte tror att jag får....)




God natt!

Postat av: Kim

Okej, har en kompis i de trakterna, hon bor på Östermalma. :) Vilken del av släkten är i Norrtälje trakten då? Idag ska vi säda av lite hemma, sen blir det stall osv. Vad ska ni göra? Kram

2010-11-08 @ 10:06:00
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Karin

Jo, dom växer så det knakar =) inte klokt. Gulligt av honom att visa upp sin mamma =) Kramar

2010-11-08 @ 13:22:08
URL: http://onelifetolive.blogg.se/
Postat av: Jenny B

gos killen =) man vill bara stanna tiden ibland. puss på er <3

2010-11-08 @ 15:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0