Gå ner i vikt

Mjo, så här ligger det till.

Under ett svagt ögonblick i bilen på väg hem från Ullared så skakade jag och mina Ullaredskompanjoner hand på att vi ska gå ner i vikt.


Jag har 5 kg till målvikten. Målvikten ska vara nådd den 31 december 2010. Det är ca 5 veckor kvar.

Jag behöver hjälp. Jag behöver att ni hejjar på mig. Att ni tvingar mig att träna:) Ska vi säga så?:)

Jag ska byta ut några mål mat varje dag mot NOKA shake/nudlar. Sen har jag bestämt mig för att gymma 3-4 ggr/veckan.
Problemet är väl mest att i december så kommer jag jobba galet mycket, och långa pass, så jag hoppas verkligen att jag kommer orka. Men det visar sig.




Vad hände med min lilla bebis?! Jag hittade hans gamla kostym... Den är i strl 68. Helt galet att han har fått plats i den lilla. Min fina prins!




Här hade han kostymen på sitt dop:) Nov-08





Oliwer råkade ut för en olycka idag på dagis. Han skulle tända någon lampa, ställde sig på en stol, men stolen åkte bort och han for in med ansiktet i murväggen. Stackarn. Man ser inte så jättebra, men det är skrapsår på några olika ställen vid ögat, i örat (!!!) och på ena lillfingret.

Tur att de är tåliga, de små;)


Vad har ni gjort idag?:)

Glöm nu inte att peppa mig så jag klarar mina 5 kg ner i vikt!




Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Även jag ska ner i vikt.. har dock itne skakat hand med någon ang det:) Fick hem en crosstrainer igår... så denna ska jag börja träna på varje kväll nu, eller ja kanske inte just ikväll då jag är sjuk... men hoppas må bättre imorgon!



Klart du kommer klara det, du är den starkaste människan jag känner, och klarar av allt du tar tag i!



Stora kramar

2010-11-23 @ 17:05:28
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Johanna

Klart du klarar det! Jobba på. :D

2010-11-23 @ 17:16:42
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Sandras

hihi... 5 kg klarar du Lätt!

Jag är mer nervös över mitt deltagande i pakten... Simmade i fredags, Lördag morgon vaknade jag med svullen och mycket ond hals. tick tack ticka tack

Kör försiktigt i snöyran imorrn, det är galet på vägen!

2010-11-23 @ 17:16:59
Postat av: Bror

Har ju sagt, ät bra, träna regelbundet och varierat och det viktigaste: FUSKA INTE!



Då ska det nog gå ska du se :)

2010-11-23 @ 17:17:34
Postat av: Sofie

Som gammal coach till dig kan jag inte annat än hålla med dig käre bror :P ;) Klart du fixar det!

2010-11-23 @ 21:16:51
URL: http://hophie.blogg.se/
Postat av: Elin

Heja heja!

All träning är bra träning, förutom den som inte blir av ;-)

Se till att fylla på kroppen efter träning bara, så den bränner rätt.

Protein innan pass och kolhydrater efter passet!!



Lycka till. 1kg i veckan är en bra viktnedgång!! heja heja

2010-11-23 @ 23:18:27
URL: http://paraflaxdrinken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0