Måndagslistan

Då var det måndag igen, och det betyder måndagslistan a´la Jennyn

Idag är jag glad för att

♥ Jag har haft en så himla bra helg med möhippa, krogbesök och god mat
♥ Jag har världens sötaste och finaste familj. Oliwer är så duktig jämt, vad han än tar sig ann:)
♥ Imorgon kommer lönen, en ganska bra sådan, och den är efterlängtad!
♥ Det är så fint väder ute! Varmt och skönt!!
♥ Jag har blivit solbränd (dock har jag verkligen bränt mig på vissa ställen)
♥ Att jag vann en Willvin skötväska häromdagen:)

Skriver Du oxå måndagslistan? Lämna en kommentar här, så jag kan gå in och läsa hos dig:)




Åh vad jag längtar tbx till Tunisien. Kortet är taget sommaren 2007.




Zelda med sitt gigantiska ben som hon fick i födelsedagspresent 2007.

Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Vilken härlig måndagslista :)

O Edvin tackar o bockar för dom fina gratulationerna på hans dag :)

Kramar

2010-05-24 @ 16:17:52
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Natalie

Åh, vilken bra peppidé! :) Om jag hade en blogg skulle jag definitivt haka på... :)

2010-05-24 @ 19:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0