Tråkdag och inköp

Idag har det varit en riktig tråkdag.

Oliwer har varit pigg och glad, och sen svängt totalt och blivit grinig och jobbig, för att sedan bli pigg och glad igen. Typiskt feber.

Jag fick spränghuvudvärk och försökte sova lite förut, men det tyckte inte Oliwer att vi skulle göra. Darlingen kom hem som en räddande ängel och tog Oliwer så jag fick sova. 2,5 timmar blev det, men sen var huvudvärken borta:) Tack Darling! Jag älskar Dig!

En rolig sak har iaf hänt;), i lördags klickade jag hem en beställning från Jotex. Paketet kom idag, och jag var naturligtvis tvungen att åka och hämta ut det.


 


Det kommer att bli jättefint! Jag beställde hem en lampa som ska stå i fönstret i sovrummet oxå, men den verkar ha tagit slut eller nåt, för jag hittar ingen bild. Får ta en bild sen när den är på plats hemma.

Just nu så ligger allt kvar i stora kartongen hemma och bara väntar på att få packas upp och ställas fram!

De fina handdukarna med fjärilarna på köpte jag i flera olika storlekar. Handdukar, badlakan och "stora" badlakan:) Det kommer att bli kanon!
Sen de fina gardinerna ska vara inne i sovrummet. Med nya lampan och en fin blomma, ÅH vad jag längtar efter att flytta hem igen! Men nu är det bara 17 dagar kvar!!!!

Sen det übercoola vinstället! Oxelösund är ju sjöstad nr 1, så den kommer sitta som en smäck ute på balkongen!


Klickade hem lite från Lauras idag igen.

 


Det kommer att bli kanonfint hemma hos oss sen:)

Vad tycker ni om mina inköp?? :D

Vad har ni gjort idag?

Postat av: tezza & Ellen

fina grejjer =)

kommer bli riktigt fint hos er sen =)

idag har jag gått långpromenad ;)

Kika in bloggen o kommentera lite =)

2010-03-09 @ 21:10:37
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Jättefina grejjer du köpt!

2010-03-09 @ 21:15:37
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Pania

sv; vad kul att du är med och tävlar :D Lycka till!

2010-03-09 @ 21:24:54
URL: http://paniat.blogg.se/
Postat av: jenny ♥ tävla gärna hos mig!

Vilken härlig shopping du gjort, alltid kul att handla på sig lite nytt!



Kramar till er

2010-03-09 @ 21:45:07
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Anja

Fina grejer. Ok, men då vet jag att det kommer så småningom :D



Ska nog träffa Agge och fika på stan med henne imorn, så om du har tid kan du ju komma till stan då!?



Ha d bra. Kram

2010-03-10 @ 09:16:49
URL: http://anjaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0