Te och shopping

Idag var jag iväg in till stan en sväng och träffade Agnieszka, Tezza och Anja för att fika lite. Jag tog en stor kopp te.

Efter teet och massa snack (samt träffade på några roliga jobbarkompisar) åkte jag rulltrappan ner till Kappahl.
Jag hade spanat ut två par byxor till Oliwer. Hittade en mysig mössa till honom oxå:)




Hittade faktiskt två plagg till mig oxå, en röd tröja och en riktigt somrig klänning. Båda kostade 79,50kr st, och sen 30% rabatt på det:) Lagom:)

Köpte ett diadem och ett annat hårband med nitar på till mig oxå. Bra shoppning idag.

När jag kom hem såg jag i påsen att jag hade fått en goodiebag oxå:D Sånt gillas!




En ELLE tidning, två st Kellogs Special K bars, två st brunkrämstester och tvättmedelstest:)

Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Vilka jättefina shoppingfynd du hittat! Tack för en trevlig fika! kramar

2010-03-11 @ 15:42:18
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0