Prommis

Jag och Oliwer klädde på oss varma kläder och begav oss ut på promenad i förmiddags. Vi var ute i lite mer än en timme. Mycket skönt.
Eftersom att jag hade räknat med att Oliwer skulle ta sin lunchnap då, så skulle inte han vara speciellt mycket till sällskap, så jag tog med Nikon som sällskap istället.
Oliwer somnade efter ca 5 minuter och då blev kameran min bästa vän:)

Jag tog kort lite här och var under min promenad. Det som är lite lustigt när jag är ute och går så hamnar jag alltid vid vattnet. Just nu så är det ju ganska mycket snö och is ute, och då undrar man varför folk inte har tagit upp sina båtar? Det kan väl inte vara så jättebra för en båt med motor att ligga i vattnet under tjock is, under en hel vinter?



På den här bilden skulle man knappt se var bryggorna ligger, om man inte såg båtplatserna.




Jag menar, hur tänkte båtägarna här?




Eller ännu värre, hur tänkte de här båtägarna? Man ser ju knappt båten, och JA, det sitter en stackars liten motor där bak.




Här ser man iaf att det börjar bli vår.




Ser nästan ut som sommar på den här bilden;)


Har ni passat på gå ut något idag i det fina vädret?

Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Jag har gått fram och tillbaka till skolan!

Underbart väder!

kramis

2010-03-15 @ 15:41:14
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Milla

Japp, här var vi ute i över en timme :)



Kramar

2010-03-15 @ 15:53:16
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Här har det också varit kanonväder, men jag har mest bara varit inne o städat...får ta igen det nästa soliga dag istället :)



Kram kram

2010-03-15 @ 19:46:01
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: tezza & Ellen

härliga bilder :)

oo ja man kan ju undra hur dom tänker.. använder dom kanske inte ens :S

ja idag hr vi gått ner på stan o vart ute och lekt :)

2010-03-15 @ 21:30:38
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0