Måndag

Då var måndagen snart avklarad. Vi var uppe ganska tidigt idag. Redan 7.40 knallade vi ner för trappen och började dagen. Vi åt lite frukost och softade en stund. Sen åkte vi iväg. Vi åkte till Bilakuten och pratade lite. Tog en fika och Darlingen bytte en trasig lampa.

Sen åkte vi mot Farmor och Farfar. Vi stannade på M-huset och skulle köpa ett par mockasiner. Det blev ett par fina röda. Jag hittade min efterlängtade "Pippi-tröja" där oxå, och för 179kr fick den givetvis följa med oss hem. Jag älskar den:)

Ute hos Farmor och Farfar blev det mer fika och så skulle Darlingen klippa sig. Vi passade på att raka lillälsklingen oxå, och resultatet såg ni i förra inlägget. Jag är jättenöjd! Han blev så fin! Han ser mycket äldre ut oxå, min lilla kille!!

Vi hann med ett besök hos Oliwers "gud farfar" oxå (ännu mera fika!!) innan vi åkte hemåt igen.
Innan vi åkte hem så åkte vi på en husvisning. Det var en positiv sådan. Det bästa var att vi var ensamma på den:) Lugnt och skönt och våran favoritmäklare fick vi ha i fred:) Huset är lätt värt att räkna lite på:)

Vi tog med våran älskade Zelda hem oxå! Så nu får hon förgylla våran tillvaro ända tills söndag (tror jag). Har saknat henne massor!



Har ni haft en bra dag idag?

Många kramar!

Postat av: tezz & Ellen

vilken mysig dag =)

2010-03-01 @ 20:12:40
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Fru Sessan

Hej! ActionHeroBabe heter mitt träningsprogram och jag har köpt det online (usa). Man tränar ett 8 veckors intensivträning, fas 1 ( 4 veckor) och fas 2 (4 veckor). Det är DVD-filmer som du tränar med. Cirkelträning där du tränar hela kroppen och bygger muskler, bränner fett och skulpterar din kropp. Valerie Waters är coachen och har tränat många kändisar innan oscarsgalor eller krävande filmer som kräver en tränad kropp.



jätteeffektivt, har blivit jättestark, slimmad! Det är ett tugnt program, men alla kan köra det. Krävs bara fria vikter, en pilatesboll, en stepupbräda - sen är det klart för att köra =)



Läs mer på www.actionherobabe.com

2010-03-01 @ 21:01:46
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Milla

Vad spännande med husvisningen! Här letar vi med ljus och lykta efter ett passande hus, men utan lycka just nu..



Kramar

2010-03-01 @ 21:19:40
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0