Hosteli host!

Jag och Oliwer hostar om vartannat. Han har hostat så han har kräkts upp massor med slem två ggr, och efter det är hans hosta mycket bättre. Hoppas att det släpper helt snart!

Darlingen har varit duktig och plockat ur diskmaskinen och plockat i nytt som ska diskas. Det blir mycket disk när man bor i ett kollektiv:P, han har passat på att sätta igång en tvättmaskin oxå.
Jag har badat Oliwer. Han kan ju fortf bada, visst, baljan är ju inte riktigt lika stor som badkaret, men det duger bra för honom:)



Idag tar vi en till lugn hemmadag. Vi vill bli hela friska. Oliwer vill inte äta mat, så jag ska gå o handla lite nyponsoppa, blåbärssoppa och fruktsoppa till honom. Annars är det bara vatten och välling som gäller för honom.

Darlingen ska åka och jobba vid 14. Tråkigt. Men de andra i kollektivet kommer ju hem sen, så idag behöver vi inte vara ensamma så länge.

Skriver min vanliga fråga, vad gör ni idag?
Uppmuntra oss gärna med att berätta nåt skoj eller nåt....!



Postat av: tezza & Ellen

hoppas ni blir friska snart !!

idag blir det badhuset efter dagis !

2010-03-10 @ 10:37:46
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Anja

Tråkigt att han är sjuk. Ja du får väl skicka den om han inte blir frisk.



Idag har vi varit ute i solen och gått :)



Ha d bra. Kram

2010-03-10 @ 15:19:38
URL: http://anjaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Jenny B

Har jobbat och badat en mindre glad katt, hi hi hi. Krya på er!

2010-03-10 @ 16:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0