Hej Bloggen:)

Nu är jag här igen:)

Som jag skrev igår så lider bloggen något otroligt just nu. Men det blir bättre när vi får det fint hemma. Just nu så är det grejer överallt i vardagsrummet! Imorgon blir det några vändor till tippen:)

Idag har jag varit på sjukan mellan 7-15.30. Det var ännu en operation. Den gick jättebra, så nu blickar vi framåt:) Känns jätteskönt att jag äntligen har gjort den här operationen, nu hoppas jag på att det blir bra i framtiden:) Efter sjukan gick jag och köpte mig en grön Iitala skål som jag har tittat på ett tag, sen besökte vi EM, Stadium och Citygross.

Eftersom att jag har varit hemifrån hela dagen så har jag lite att ta igen nu på kvällskvisten, men det gör inget;)

Hoppas att Oliwer ska somna snart, så jag och Darlingen kan mysa i soffan med tacos:) Freeeedagsmyyyys;) (jobbar man skift så får man ha fredagsmys när det passar;))

Jag tänkte visa er en hög med bilder från lägenheten imorgon. Det blir väl bra?

Vad har ni gjort idag?
Många kramar till Er!

Postat av: Agnieszka- mamma till 2

vill jättegärna se bilder!



Skönt att operationen gick bra! Hör av dig när du vill ha besök någon dag, jag kan ju dyka upp utan barnen när de är på dagis!



kramar

2010-03-29 @ 21:26:16
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Skönt att operationen gick bra!

O jag väntar snällt på en blå Iitala skål...fick den med någon prenumeration som jag tecknat, så jag får nog snällt vänta på den ett tag till ;)



Kramar på dig vännen

2010-03-30 @ 09:17:54
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: FLOOSAN

Hej, kika gärna in till mig och var med och tävla om babyprodukter. Kanske din tur och vinna? Lycka till

2010-03-30 @ 09:41:48
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Milla

Vad skönt att allt gick bra med operationen!

Vill jättegärna se bilder på lägenheten :)



Kramar

2010-03-30 @ 10:22:26
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0