Hallå!

Heeej!

Hur har ni det?

Jag känner att den här stackars lilla bloggen blir otroligt lidande när jag jobbar. Då jag har tystnadsplikt så kan jag inte berätta vad som händer på jobbet, och den lediga tiden tycker jag inte att det händer så mycket som är värt att skriva om...

Idag ska jag få massage! Det ska bli grymt skönt! Det kommer dock göra grymt ont (eller det borde göra det iaf), men det är så underbart skönt efteråt!

Nu är det bara 24 dagar kvar!!



En bild på Oliwer för ganska exakt ett år sen:)

Om alla ni som läser skulle lämna några kommentarer så skulle det vara betydligt roligare att logga in på den här sidan.. Man tröttnar ju lite lixom:P

Postat av: Pernilla

Jag lämnar ett litet avtryck! :)

Skulle också vilja ha massage men det blir nog lite svårt att ligga på mage med världens kula! :P

2010-03-02 @ 19:44:41
Postat av: tezz

hoppas massagen var skön. eller iaf så här i efterhand =)

många kramar =)

2010-03-02 @ 21:01:02
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har tandvärk, kan int stänga käften helt, mysigt. Vill ta en tång och dra ut tanden/tänderna.



Fin Oliwer blev i sitt nyklippta kalufs.

2010-03-02 @ 22:31:58
Postat av: Maja

jisses vad mycke han växt på ett år! =)

2010-03-03 @ 13:47:11
Postat av: Sandra

vad händer om 24 dagar? jättenyfiken nu ju.. ;)

2010-03-03 @ 19:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0