Alice in Wonderland 3D



Gårdagens biobesök bjöd på Alice i underlandet. Vi valde 3D versionen och den var kanonbra!
Det var jag, Anna och Sandra som gick ihop. Vi började med att köpa massor med godis, cola och popcorn, sen gick vi in och fick på oss de fina glasögonen:)

Filmen var kanonbra! Jag har sett den tecknade versionen många gånger, och vissa delar påminde om den, men vissa delar var helt nya.
Helt klart värt att se den i 3D version. Jag vill påstå att den var lika bra 3D effekter som i Avatar. Jag gillar det där med 3D märker jag:) 

Eftersom att jag ser ganska många filmer så "livar" det upp stämningen massor med 3D:)


 

Idag är det lördag, och inte vilken lördag som helst, det är våran gemensamt lediga lördag:) Woho:)

Desvärre verkar det inte som att vi har några vidare planer för denna gemensamt lediga lördag. Jag tänkte att vi ska ta en sväng ut till pålljungshage. Det var nåt galej där ute med nåt uppträdande.

Vad har ni för er idag??
Kommentera gärna:)

Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Visst är dom :D Nu är det genast lite roligare att bära plåster :)

Jag gillade den skarpt! Men jag såg den dock inte i 3D :) Men den var himla fin! Lite om den finns uppe i mitt senaste inlägg, om du vill titta :)



Rekommenderar dig att följa med bloglovin' så att du inte missar några nya bilder eller inlägg :)



Hoppas du får en fin dag!

2010-03-06 @ 12:08:49
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Madde

Kul att gå på bio :-) .



Sv: Tack desamma :-D . Jag tror också lärare kommer bli ett roligt yrke fast har ju valt de så förutsättningen är väl att tycka de också haha. ;-)

2010-03-06 @ 12:35:46
URL: http://www.saraadeleine.se
Postat av: Madeleine

åh, vill oxå se den!!!!

2010-03-06 @ 15:22:04
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: tezz & Ellen

ååh jag vill med e alice i underlandet !

härligt att den va bra !!

hoppa helgen blev bra !!

kramar

2010-03-07 @ 19:17:36
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0