Härliga dag!

Åh vilken fin dag det var igår! Bröllopsparet var så himla fina och båda sa JA. det kan inte bli bättre:)
Vi kom hem lite efter 2 och somnade nästan redan i hallen;)







Tänkte visa de två bilderna jag mms:ade in, men det funkade inte med text- som vanligt!

Den första bilden föreställer naturligtvis maten. Det ser ni ju. Det var oxfilé och bisonoxe, potatissallad, sallad, aioli, och massor med andra godsaker:)

Den andra bilden är lilla jag:) Jag bytte faktiskt till den andra klänningen när vi var hemma en sväng. Festen var inte allt för långt från vårat lilla hem, så vi åkte hem och lämnade bilen, och så kom min bror och skjutsade bort oss:)


Nu ska jag dricka lite vatten och somna om en stund. Har ju faktiskt den lyxen idag att få sova. Oliwer har sovit hos mormor och morfar över natten.

Återkommer senare med lite fler bilder:) Om ni vill se det förstås!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0