Gammalt foto



2008-10-18 togs det här kortet:)

Jag fick pappas digitalkamera för att de köpte en ny. En digitalkamera är ju jättesmidigt att ha i skötväskan. Jag har två digitalkameror, men den ena har batteriluckan gått sönder på, och den andra har jag tappat bort laddningssladden till.

Jag tog ett minneskort från en av mina gamla kameror och hittade det här:). Åh vad liten han var! Min lilla sötnos!!


Idag var vi på Kolmården. Dagens höjdpunkt var delfinshowen. Oliwer satt still i mitt knä under hela föreställningen. Han var så faschinerad!!

Här kommer lite bilder från dagen.



Lite lunch. Pasta med kyckling, gurka, tomater, majs och lök.





Gott med mat!







Jätteskoj att leka i Bamses värld!!









En koncentrerad kille tittar på Delfinshow!











Vi hann leka lite i leklandet oxå såklart:)





Vargarna höll sig precis vid stängslet. Det var häftigt att se dem så nära;)



Vi har verkligen haft en kanondag! Solen sken och det var jättelite folk på Kolmården!
Jag smörjde till och med in mig;). Kors i taket:)

Vad har ni haft för er idag?


Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Vilka härliga bilder!

O man blir alltid lite chockad över hur liten ens lille "bebis" varit...hihi

Kramar

2010-06-03 @ 09:09:18
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0