Båt och pizza

Nu är båten i vattnet och vi har ätit pizza. Min bror hade ätit pizza med sina vänner idag, och det lät så gott att jag frågade Darlingen om inte vi oxå kunde äta det. Det kunde vi:)

Mamma och Pappa hakade oxå på, så det blev en sen pizzalunch för oss.

Oliwer sitter ute och leker i poolen. Zelda leker med honom så gott hon kan (och får).

Det blir nog en ganska tidig kväll för oss ikväll, eftersom att Darlingen jobbar förmiddag imorgon igen och jag sov inte många timmar i natt.

Det kommer lite bilder senare ikväll om ni vill se:)


Postat av: Amanda

Vilka söta små troll! ;)

Lät väldigt gott med pizza! Var länge sen jag åt det nu. Kanske är dags snart igen. ;)



Ser fram emot bilder!

Kram

2010-06-26 @ 18:38:26
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0