Äventyr idag igen!!

Ja visst, det blir en äventyrsdag idag oxå. Varför förstöra ett vinnande koncept?

Igår åkte jag, Oliwer och Zelda till hamnen och träffade Agnieszka. Vi lekte lite och sen åt vi glass. Oliwer var supertrött! Han somnade på 2 sekunder i bilen.
Jag åkte hem och lämnade Zelda och åkte vidare ner till Jogersö. Där träffade jag och Oliwer mina vänner Elin och Denise.
Jag har inte träffat Denise på flera år, men det var precis som "Old times". Det kändes som att vi var i högstadiet igen:) Mina fina vänner!

Idag ska jag och min lilla familj åka på äventyr. Först hem till farmor och farfar och lämna Zelda, sen ner till Kolmården. Det blir en snabbsväng på Bamses värld, klappa djuren och Safariparken tror jag. Sen ner till Söderköping, Norrköping och sen tbx till farmor och farfar. Farfar fyller år idag, så det blir lite tårta:) Grattis!!





Ha en kanonbra dag!!
Lämna gärna någon rolig kommentar:)


Postat av: Mamma och Mormor

Rolig och rolig... hoppas bara att ni har haft en riktigt skön dag! Kram!

2010-06-17 @ 18:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0