Nytt objektiv

Igår åkte jag och killarna ner till Norrköping för att kika på en ny kamera till mig. Det stod mellan två olika sorter och tillslut beslutade jag mig för att ge min lilla fining till kamera en chans till. Vi köpte ett nytt objektiv. Inget värstingobjektiv, men ändå ett betydligt bättre än det vi redan hade.



Kameran blev så lång;)


Jag var naturligtvis tvungen att testfota massor. Här är några av korten.













Jag är nöjd hittills med mitt nya köp:). Nu ska jag bara ut och fota lite i naturen någon dag med. Kanske kan ta en trip till Kolmården snart igen oxå;)

Vad har ni för er idag? Vi ska in till stan en sväng. Darlingen ska klippa sig lite.

Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0