Norrköping

Igårkväll fick jag ett sms av en vän. En vän som jag inte känner så jätteväl, men dock en vän. Hon undrade om jag ville följa med till Norrköping med henne idag. Självklart ville jag det! Darlingen jobbade ju förmiddag, så vi tog med oss Oliwer.

Det blev lite shopping. Hittade lite fint på rean.






På bilden syns följande;
En handduk, två örngott och en sjal till Oliwer samt ett par shorts, en t-shirt, ett linne och ett par skor till mig.




Köpte även två paket nutrilett soppa (halva priset;)) och en kartong NOKA.


Oliwer fick en söt vit skål som det står "Mina popcorn" på, och två spadar.


Det var en lugn och fin dag. Jag åt kycklingkebabsallad inne i stan och sen tog vi kaffe och glass ute på Ingelstashopping.



Jag vill passa på att tacka för alla fina kommentarer ang att jag vill gå ner i vikt! Ni är så himla söta! Både ni som har kommenterat här, och ni som har skrivit peppande ord på facebook! Jättebra tips och jag kommer nog testa allihop;)


Postat av: Anonym

Jag är på!

När går du nästa gång?

Jag jobbar i och för sig varje kväll till 18:( just nu iaf...

2010-07-27 @ 21:00:44
Postat av: Nathalie

glömde få med att det var jag som kommenterade

2010-07-27 @ 21:01:34
Postat av: Milla

Är spänd på vad du tyckte om noka? Jag testade igår, men jag gillade det inte :S



Kramar

2010-07-27 @ 21:40:13
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0