Slut på denna dagen oxå

Jaha, ännu en fin dag är slut här nere på Kanarieöarna.

Jag har så många fina bilder att visa, men det tar fortfarande förskräckligt lång tid att ladda, så jag visar några från när vi var på Djurparken Palmitos Park.





Jag kan lova att det kommer många fler bilder från den här utflykten sen när vi har kommit hem igen:)


Men jag tänkte visa några badbilder oxå:P



Som jag skrev tidigare idag så skulle jag och Darlingen på spa idag. När vi kom dit så sa de att man var tvungen att ha såna sexiga badmössor på oss;) Moahaha:)

 

Vi bubblade, simmade, bastade i "vanlig" Sauna och i en ångbastu. Ångbastun hade eukalyptus "smak". Det var en riktigt häftig upplevelse:) Spa upplevelsen var riktigt nice!

Nu blir det sängen! Imorgon är det bara solstolen och poolen som gäller!
Hoppas att ni har det lika bra som oss!!


Postat av: Anna L

Vad bra du fottar, häftiga bilder! Ser inte ut som det går någon nöd på er alls därnere!

2010-01-12 @ 09:44:28
Postat av: PetramedAochE

Vad underbart ni ser ut att ha! avis



kram

2010-01-13 @ 12:54:02
URL: http://www.PetramedAochE.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0