Sanningen

Jo mina vänner, verkligheten kom i kapp mig, och jag är sjuk.

S J U K.


Sjuk. Sjukskriven. Det är verkligen inte min grej, men när klockan ringde i morse (i natt) vid 3.20 så hörde jag knappt vad jag själv sa, och ännu mindre så hörde någon annan vad jag sa. Så jag ringde och sjukskrev mig. Usch och fy!

Nu har jag sovit i några timmar till, och min hals mår inte ett dugg bättre. Jag ska försöka mig på en kopp med honungsvatten. Tvivlar på att jag kommer få ner någon mat idag, eftersom att det gör så ont när jag sväljer!

Näsan är kanontäppt oxå. Fan vilken härlig dag!
Darlingen är hemma iaf, det är skönt, då är vi iaf två st som kan underhålla Oliwer.

Tänkte visa några fina bilder på riktig syskonkärlek:)









De älskar verkligen varandra:D

Postat av: tezza & Ellen

usch krya på dig gumman !

kramar

2010-01-30 @ 12:47:32
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0