Nya favoritprodukter

Jag tänkte berätta om mina nya favoritprodukter.

När jag och Lena var i Sthlm i höstas så var vi inne i en liten butik på Centralstationen. Hon visade en produkt av
Björk and berries. Jag blev fast. Hon vissade "RASPBERRY BLOSSOM HAND & BODY SOUFFLE". Jag hade lite dåligt med pengar då, och köpte den inte. Jag ångrade mig massor när jag kom hem och sen när jag och mamma var uppe någon vecka senare så visade jag den för henne, och vips så fick jag den i julklapp:)



Näringsrik och återfuktande Hand & Body Souffle som snabbt absorberas. Ekologiskt odlad rapsolja och ekologiskt rött te, rika på antioxidanter, tillsammans med Shea smör bevarar hudens elasticitet och gör den återfuktad, len och mjuk. En underbar 100 % naturlig doft av fruktiga friska handplockade svenska skogshallon, rika på C vitamin, i kombination med den gröna doften av en blomstrande sommaräng och vitaliserande vatten från Stanna Källa. Allt förpackat i en mycket vacker generös burk. Fri från parabener.

För dig som vill ha en Hand & Body Souffle med följande egenskaper:

·         Näringsrik och återfuktande
 
·         Bevarar huden elasticitet
 
·         Ger en len och mjuk hud
 
·         Fri från parabener




Igår när jag var på stan med Agnieszka och Elton så såg jag att de hade 20% rabatt på Björk and berries på Åhléns. Eftersom att jag fick en bra lön så unnade jag mig en body scrub i samma serie.



Jag älskar dem! Har ni testat deras produkter? De var helt okända för mig innan, men jag kan lova att jag inte har köpt min sista produkt från dem.

 


En annan av mina nya favoriter köpte jag nere på Kanarieöarna. Det är en hudkräm gjort av 100% aloe vera, som görs nere på Kanarieöarna. Den är oxå grym! Det bästa är att man kan använda den i ansiktet oxå:)




Jag som har så känslig hud måste vara noga med vilka produkter jag väljer, och nu har jag verkligen hittat rätt!



Texten är hämtad här, gå gärna in och läs mer om de underbara produkterna!

Postat av: Karin

Så bra att du hittat produkter som passar dig =) Kanske jag själv skulle prova på, har ju också rätt känslig hud, som blir väldigt torr. Hoppas att det är bra med er =) Kramar

2010-01-27 @ 10:40:07
URL: http://onelifetolive.blogg.se/
Postat av: Carro, Casper´s mamma

Är dom dyra?

2010-01-27 @ 11:23:41
URL: http://morsanochtregrabbar.blogg.se/
Postat av: Jonnie

haha nje men de va nära inpå, hon bara flabbade åt färgen haha

2010-01-27 @ 12:16:05
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0