Ledig dag

Halloj!

Idag har jag ju helt ledigt, och inte nog med det, jag är ledig imorgon oxå! Kors i taket!:)

Vad kan man göra när Darlingen jobbar och man är ledig en hel dag? Jo man kan ge bort Oliwer och sen storstäda. Sagt och gjort. Jag har precis lämnat honom hos Mormor och Morfar i några timmar så ska jag städa.

Det som står på listan är:

* En tvätt
* Dammsuga hela lägenheten
* Byta sängkläder i våran och i Oliwers säng
* Plocka undan
* Våttorka golven
*
Diska
* Sortera ut Oliwers kläder som är för små

Så jag ska starta nu. Tänkte bara hälsa er alla en trevlig lördag, vare sig ni spenderar den på jobbet, hemma eller någon annanstans:)

Förresten så sa Oliwer "Hej Mamma!" idag:D


Postat av: jane

Måste säga desamma till dig.. jätte fin blogg.. =)



Ha en fortsatt trevlig och lugn lördag..

2010-01-23 @ 14:58:28
URL: http://janehagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0