Kanarieöarna 100110

Halloj!

Hur har ni det idag? Vi har det så varmt och skönt! Idag är det över 25 grader i skuggan. Jag lapar sol och värme så mycket jag bara kan!

Idag har vi inte gjort något alls. Vi har hunnit med att bada lite i poolen, eller ja iaf Oliwer, vi har varit på infomöte och sen bara varit.

Jag och Darlingen var barnfria ett par timmar, så vi gick till poolen igen och solade. Oliwer var med mormor och morfar ute på promenad. De hade doppat fötterna i havet:) Så dit går vi nog tillbaka om en stund.


Igårkväll så var vi ute och åt mat. Oliwer tröttnade direkt och åt ingenting alls. Jag åt lasagne. Sen gick vi vidare mot en pub, men gick hemåt vid 23. Somnade ganska direkt!!

Det här med att bara jobba morgon kanske har satt lite avtryck i mina sovrutiner iaf?

Jag tänkte visa er lite bilder ikväll om blogg.se vill samarbeta då:)

Ha det bäst tills dess! Jag ska sola lite till:)

 

(Bilder på några av våra inköp den första dagen:))


Postat av: Carolina

Shit så mysig verkar ha det, skicka hem lite värme och sol är du söt! kramar

2010-01-10 @ 20:58:40
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Sandra A

Kul att ni har bra väder!

Är det så bra vid Bahia så lä

2010-01-11 @ 11:49:16
Postat av: Anonym

Kul att ni har bra väder!

Är det så bra vid Bahia så lär det ju vara ännu bättre i Puerto Rico... ;0)

Längtar till på torsdag då vi får fara!

Ta hand om er!

2010-01-11 @ 11:50:58
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Guud vilken söööt header. :D

2010-01-11 @ 14:06:02
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Anna L

VAd kul att Oliwer var så duktig på redan, ni verkar ha det kanoners.. Hoppas ni får det lika behagligt påvägen hem oxå. Vill träffas å se din solbränna sen!!

2010-01-11 @ 17:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0