Kanarieöarna 100108

Hej!!
Hur har ni det hemma i kalla Sverige?

Vi har ca 17 grader varmt just nu, och klockan är 22.20 här:)

Flygresan igår gick så bra! Över förväntan! Vi fick vänta i ca 30 min i flygplanet på flygplatsen innan det kunde lyfta, så lagom till att vi skulle lyfta så somnade Oliwer. Han sov i närmare en timme:) Han var så duktig hela resan:) Han satt lugnt och fint och pysslade med sina saker. Han skrek ingenting under hela resan och det syntes ingenting på honom att vi landade. Några andra barn hade panik under större delen av resan och
gallskrek, men inte våran lilla son:)

Idag har vi bara softat. Tagit det så lugnt vi bara har kunnat, ja iaf alla utom Oliwer. Han har sprungit runt och hållt låda idag! Han älskar att springa runt i bara shorts och t-shirt på det gröna gräset!

Vi har köpt ett par jättesöta foppatofflor till Oliwer idag. Blåa med gult band. Riktiga Sverigetofflor:) Sen har vi gått runt och tittat lite, och så har vi ätit god mat.

Jag och Darlingen åt "Biff på Svenskt vis". Det var kanongott, och mor o far åt pizza. Oliwer åt från allas tallrikar, vi tyckte inte att han behövde någon helt egen mat idag, men det får han nog imorgon:)

Tydligen så vill inte blogg.se samarbeta med mig just nu, så det blir tyvärr inga bilder, men jag har naturligtvis tagit många:)

Jag försöker att visa bilder imorgon igen, om jag får tid över;)

Fortsätt att kommentera! Så himla skoj att logga in och läsa kommentarer!
Kramar till er!

Postat av: Milla

Åh, vad härligt att få åka till värmen ett tag!! Japp, jag är jätteavis :)

Ha det toppen!



Kramar

2010-01-08 @ 23:21:13
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Låter verkligen härligt :)

2010-01-09 @ 00:03:28
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Karolina

Så underbart att komma bort lite, värme skulle inte sitta fel. Längtar efter lite bilder. Kram

2010-01-09 @ 00:04:51
Postat av: tezza

åå vad härligt !!

ha en underbar semster !

2010-01-09 @ 09:05:36
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Jenny Birgersson

Låter som om du har det underbart. Njut o ha det bra det förtjänar du =)

2010-01-09 @ 09:18:57
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Så skönt ni verkar ha det! Hoppas blogg.se vill sammarbeta så vi får se lite bilder! stora kramar

2010-01-09 @ 10:12:23
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Karin

Låter som om ni har det kalas, är inte ett dugg avis ;) Njut som sagt och ta till vara på tiden där borta =) Kramar

2010-01-09 @ 11:21:02
URL: http://onelifetolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0