Hemma igen!

Nu är vi hemma igen!
Vi landade vid 16, hämtade våra väskor, pratade lite skit med de på jobbet och sen åkte vi och hämtade pizza. Vem orkar laga mat när man måste åka och handla innan, när man dessutom varit igång sen kl 6 i morse? Inte vi iaf:P
Bror kom förbi och hämtade sina presenter. Han har varit gullig och sett till lägenheten lite, och gett katterna mat. Det tackar vi för! Han fick en supernice blå sweatshirt och en bacardi breezer:P. Det såg ut som att han blev nöjd iaf!
Efter pizzan åkte vi ut till Farmor och Farfar och hämtade Zelda:) Oj vad jag har saknat Zelda! Det var ganska besvarat! Hon blev så glad när vi kom:)

Oliwer sa "Farfar" för första gången oxå:)
Han sa "Morfar" när vi var på Kanarieöarna oxå, så nu börjar det hända saker! Så himla skoj!!

Farfar fick en flaska Whisky och en flaska Kanarisk rom med honung, och Farmor fick en stor burk aloe vera. En kanonbra sort! Jag köpte en likadan till mig oxå!

Oliwer lyckades bränna sig på öppna spisen. Eller ja det sitter ju en kassett där, och den blir ju jättevarm. Den lyckades Oliwer sätta armen mot, så nu är det ett stort fult märke på hans stackars lilla arm:( Tur att vi hade en stor burk aloe vera jämte:) Vi får se hur det ser ut imorgon, om det blir dagis för hans del eller doktorn.



-Yeeeeah, I´m the coolest boy in the world:)




-Om Mamma och Pappa får ha så fina badmössor, så vill jag oxå ha det!




Oliwer fick sin livs första egna drink på krogen. En smoothie. Den drack han med god min!




En glad skitgris som har varit och badat i havet:)




Oliwer och jag på Garbo´s. Det här kortet togs av en tant som sprang runt och fotade alla. Sen ville hon ha 8 euro för det, så jag tog ett kort på det i smyg;) (fast jag köpte det som nyckelring ist;))
Lägg märke till min TOKSVULLNA högerhand på det kortet oxå!




Morfar och Oliwer myser på Garbo´s.




En galen familj i ett flygplan på väg hem från sin semester:)


Nu ska den galna familjen sova! Den galna familjen är toktrötta!

Kommentera gärna:)

Postat av: ninja

Åhh ni verkar haft det suuuuper... NEJ.... jag är INTE avis... jag looovar^^ kraaam

2010-01-14 @ 23:32:49
Postat av: Anna L

Håller med ovanstående...inte alls avis....

2010-01-15 @ 09:48:43
Postat av: Anna

SÅ mysigt ni verkar haft det:=) Jag vill med åka! GUD va din hand var svullen, som en ballong....Kramar från oss

2010-01-15 @ 10:24:22
URL: http://atthittavagentillbaka.blogg.se/
Postat av: Anna

Sista bilden är gööör go :D

2010-01-15 @ 10:59:40
Postat av: Johanna

roligt ni verkar ha haft det! men usch vad svullen din hand var :( kram!

2010-01-15 @ 13:33:40
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: tezza & Ellen

ni verkar ha haft det toppen !

usch för brännmärket :(

2010-01-15 @ 20:24:52
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej gumman! Skönt att ni kom hem ordentligt. Så fina kort på lillkillen och hela familjen. Så stor han har blivit, syns tydligt nu på korten. Längtar efter er =) Pöss

2010-01-15 @ 23:07:17
URL: http://onelifetolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0