Har varit på kalas

Idag har vi klarat av en husvisning. (Inget för oss!) och sen har vi hunnit med 1års kalas. Det var jättegott fika och trevliga människor:) Sånt gillar vi:) Får väl se om Elton kan ha tröjan som vi köpte, och Barbapapa boken tog Oliwer hand om medans vi var där:) haha!
Men det var en trevlig eftermiddag iaf. Tog dock inga bilder alls. Agnieszka, om ni tog några på min familj, har du lust att maila över dem? (Eller om någon av er andra som läser min blogg, som var där, tog några kort så får ni oxå givetvis maila över dem;))

Nu har jag en supertrött son hemma. Han har inte sovit så mycket som han borde så det är mycket gnäll. Jag tänkte lämna över sonen till Pappan och lägga mig i ett varmt bad med en ansiktsmask. Sen på spikmattan en stund. Det skulle jag behöva!








Förresten, finns det någon där ute i cybervärlden som har lust att göra en ny header till mig? Min börjar bli gammal:)


Postat av: Becka

Tog nästan inga bilder alls, tyvärr men om jag gjort det kunde jag skickat över dem

2010-01-17 @ 20:02:54
URL: http://tonsybusan.blogg.se/
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Fanns en bild på dig och Elton när ni satt vid matbordet, annars inga bilder. Var ju bara Magnus som fotade:( Tröjan var superfin, Nova ville genast pröva den när alla hade åkt:P Och boken är urgullig!

Tack för en toppeneftermiddag!

kram

2010-01-17 @ 20:40:15
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0