Tom

Jag känner mig helt tom. Jag saknar något, men vad?



Nu är iaf min lillprins hemma igen:). Han har lekt massor på dagis. Skönt för honom att få träffa sina vänner och leka lite istället för att bara umgås med sin tråkiga mamma.

Imorgon på förmiddagen är det "Gosedjursparty" på dagis. Då tar vi med Kissen och åker dit en sväng. Ska bli mysigt. Då får ju föräldrarna vara med oxå;)

Min schemaansvarige ringde mig förut och frågade hur jag mådde;). Jag sa att jag mådde ganska okej och hon frågade om jag skulle kunna tänka mig att jobba 14-22 på fredag eftermiddag istället för 6-14 imorgon. Det gick jag självklart med på, grejen är bara den att jag har inte jobbat kväll på över ett år, så jag kommer nog vara ganska trött när jag väl får åka hem;) Men det får gå.

Nu har jag tittat klart på första säsongen av Tre kronor. Tycker att det känns som att de avsnitten gick på tv för några veckor sen, men egentligen är det 16 år sen det gick. SEXTON ÅR! Det är ju helt galet!!



Bimbo och Klimax i Tre kronor.


Följde ni Tre kronor när det gick?



Postat av: KAJ ♥

Klart man följde det då! :) Är det lika bra idag? :)

2010-12-08 @ 17:44:50
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Ja, klart man följde det. Var inte så gammal men fick vara vaken och se det med resten av familjen och ibland var det riktigt läskigt! =P Helt sjukt att det redan är 16 år sedan, nu känner jag mig gammal trots att jag bara är 23 =/

2010-12-08 @ 18:54:47
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Anja

Jag följde det :) Men är det såå längesen det var, shit vad tiden går fort :) Kram

2010-12-08 @ 18:55:41
URL: http://anjaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0