Sista

Det här är min sista sjukdag för det här året. Jag lovar. Nej jag vet att man kanske inte ska lova såna saker, men nu har jag haft två sjukdagar, så nu får det räcka.

Oliwer är på dagis. Han har haft tråkigt hemma med en sjuk mamma och längtade efter att få leka med sina kompisar. Han sprang in direkt "hej då mamma!". Jahapp, vissa dagar är lätta att lämna på och andra är svåra. Idag var en jättelätt dag. Sånt gillas.

När jag kom hem var det bara att städa upp hemma. All bråte som Oliwer har släpat fram under de senaste dagarna. Oliwers rum såg ut som ett bombnedslag, vardagsrummet likaså, men nu är det ganska fint igen. Bara lite tvätt att vika och lägga in i skåpen och dammsuga. Ska passa på att våttorka golven oxå. Det gäller att passa på när mannen sover och sonen är på dagis.


Igår byggde jag och Oliwer ett hus.









Ena taksidan dekorerade jag, och den andra dekorerade Oliwer.


Vi blev nöjda över huset, men tycker att det är rysligt fult med det smälta sockret. Nästa år ska jag "limma" med blockchoklad. Det ska funka har jag läst nånstans.


Oliwer har fått ett par nya skor, typ snowjoggings.



Jag älskar dem, tycker att de är jättesöta, dock delar inte min son min kärlek till skorna. Jag hoppas att han kommer tycka om dem någongång iaf. 199:- tycker jag var ett bra pris (ja om han nu tänker sätta på sig dem nån gång;))


Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Snygga skor, och fint hus ni har byggt! Hoppas du blir frisk nu gumman! kram

2010-12-08 @ 10:06:12
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0