Ramlar ur pulkan

Jag och Oliwer klädde på oss massor med kläder för att gå ut med Zelda och besöka lekparken.

Innan vi ens hade kommit halvvägs till lekparken hade Oliwer "ramlat" ur pulkan ca 100 gånger. Efter att jag hade sagt åt honom varje gång han gjorde så så toklackade jag, vände på oss och gick hem igen. Jag sa att han hade varit dum och att vi inte skulle gå till lekparken.

Han blev ledsen, men jag tror att han fattade budskapet. Hoppas det iaf.

Nu sitter vi i soffan och tittar lite på barnkanalen. Jag ska snart hänga lite tvätt och jag hoppas att Oliwer somnar en stund.




"Mamma!!!!! Titta sopbilen!!!!!!"

I morse var det en unge som blev glad när han hörde sopbilen utanför. Som om inte det vore nog, bussen kom förbi oxå- samtidigt;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0