Nya muggar

Nu har jag jobbat tre dagar. Massor med timmar (tom en timmes övertid idag), men NU är jag ledig. JAG har helg. Äntligen!
Det var galet många passagerare idag (oxå)!!!!

Nu halvligger jag i soffan och tittar på "Vem kan slå Fredrik och Filip", äter några ostmackor och dricker te. Jag testdricker en av mina nya koppar.







En av mina kollegor fyllde år häromdagen och fick två koppar av en annan kollega. Jag gillade dem och köpte sex st till oss. Det är ett Stig Lindberg mönster på kopparna. Finns på Coop, och är du medlem kostar ett två pack bara 59kr:)



Så nu åker sex gamla koppar ut från skåpet för att göra plats för de nya.

Man måste ju förnya sig ibland:)

Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Jätte fina muggar! Såna skulle gärna få flytta hem till mitt köksskåp med. Men eftersom vi inte har någon coop-affär på våran by så får det vänta lite till ;)

Kram!

2010-12-19 @ 20:50:17
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Dem är superfina ju! Kollade på dem här om dagen!



Vill ni ha vattkoppor? Då är ni välkomna hit på lek och fika!



kramar

2010-12-20 @ 08:11:12
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0