Nu är det dags att sova. Jag tog ett extra...

Nu är det dags att sova. Jag tog ett extrapass imorgon 5-12, lite dumt gjort, men får tänka på pengarna. Man hinner ju faktiskt med lite grann efter jobbet ändå. Jag fryser så jag har gåshud över hela mig, trots att jag har duschat så varmt jag kunde. Antar att jag fortfarande är galet trött efter allt jobb i helgen. Ursäkta kass uppdatering i bloggen, jag lovar att bättra mig;) God natt;)


Postat av: Sandra

Tack att du kom och förgyllde vår dag idag ;0)

Alltid roligt att ha dig på jobbet!

Ses på torsdag igen, då jag kommer och trakasserar er grupp..

Gick föresten bra hos kiropraktorn, alla kotor ligger nu rätt och riktigt! hihi

2010-12-21 @ 15:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0