Mellandagarna

Idag har jag jobbat. 5-15 och imorgon är det ett likadant pass. Dagen har gått ganska fort och jag har verkligen inte haft varken lust eller tid att blogga.

Vad ska jag skriva om när jag jobbar? Jag har tystnadsplikt. Även om jag inte hade haft det så har det inte hänt nåt skoj alls;)

Oliwer blev jätteglad när jag hämtade honom på dagis. "Min mamma!!!". Dock har den lilla killen alldeles för mycket spring i benen och var lite svår att "fånga in" när vi väl skulle gå.
Nu har vi ätit köttbullar och makaroner och jag hoppas på att han snart vill knoppa in.

Det vore himla skönt om vi kunde somna tidigt idag.

Kul att se att ni är inne och hälsar på fast jag är dålig på att uppdatera, men snälla ni, lämna lite avtryck oxå;)

Postat av: sofia fredriksson

Duktig du e som jobbar o står i <3 gott med köttbullar o makaroner, hade vi oxå idag =) kram!

2010-12-28 @ 19:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0