Längesen igen

Hejhej!!

Nu var det en stund sen jag skrev- igen. Vad beror det på? Att jag har arbetshelg. Igår jobbade jag 6-18, sen hämta Oliwer på dagis, handla, äta lite och sen sova.

Idag har jag jobbat kortpass (6-14). Hämtade Oliwer och nu är vi hos Morfar och hälsar på. Mormor är i Stockholm idag.
Jag var jätteduktig och plockade ut Oliwers gamla bilbarnstol (den delen som sitter fast i bilen), städat ur bilen lite snabbt och bytt torkarblad. Jag är galet nöjd över mig själv:)

Mina bihålor håller på att ge upp. Jag går på alvedon, ibumetin och nässpray. Det funkar så länge pillrena "funkar", men känns jobbigt så fort pillrena går ur kroppen.



Jag är lite bitter över att jag knappt får se mina killar den här helgen. Darlingen jobbar kväll, så vi ses på jobbet och byter bilnyckel- typ. Ganska värdelöst, men det får gå.


Vad har ni för er? Jag måste sätta mig ner och läsa alla mina favvobloggar, kanske hinner det senare ikväll. Nu blir det kaffe och mys med Oliwer:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0