Julafton 2010

Vilka härliga dagar vi har haft!

Jag bjuder på några bilder så får ni se hur vi har haft det:)


















Vi tillbringade julafton hos mina föräldrar. Vi åt massor med god mat, träffade tomten och öppnade jättemånga paket. Oliwer var livrädd för tomten till att börja med men efter ett tag vågade han till och med komma fram och hjälpte till att dela ut klapparna.










Vi har fått så många fina julklappar från våra vänner och våra fina familjer!

Jag har fått bärbar dvd spelare, digital fotoram, Tassimo kaffemaskin, extern hårddisk, pengar med mera, med mera.

Oliwer har fått så mycket fina saker han oxå! Kläder, Brio tågbana, Cars-duplo, Puzzel, bok, dvd filmer, teservice och mycket mycket mer.



De här två är mina favoriter av Darlingens klappar. Det är en termos i form av ammunition och en karaff som ska se ut som en gammal omgjord whiskyflaska. Tycker att de är så coola båda två:)

Jag har bara tagit kort på en bråkdel av alla saker.

Idag firade vi jul hemma hos Farmor och Farfar. God tomtegröt och gott fika:) Lite paketöppning och lek.



Oliwer fick en jättecool laptop pch en Woodydocka:)



Vi har haft två jättebra dagar. Stort tack till våra älskade familjer för att ni finns♥



Postat av: Mamma och Mormor

Tack själva!!! Kram <3

2010-12-25 @ 23:43:53
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Vilka bra saker ni fått! Blir det gott kaffe i tassimon?

Kram!

2010-12-26 @ 23:27:20
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0