Dag 25 – En första

Jag tänkte skriva om min och Darlingens första utlandssemester, men kom på att den jag tänkte på, inte var den första, men då skriver jag Första gången vi var i Tunisien:)

Vi tog en sista minuten resa i juli 2007 till Tunisien. Bodde på ett fem stjärnigt hotell och levde som kungar. I Tunisien bestämmer hotellägarna själva hur många stjärnor hotellet ska ha;) (inte många hotell under fem stjärnor alltså- endel hotell hade tom sex stjärnor;))





Vi tog varsin stor stark på Skavsta flygplats. Bara för att vi fick. Bara för att våra kollegor skulle bli lite avundsjuka;) hehe



Rosblad och andra blomblad på sängen- varje dag.








Sol och bad varje dag:) Förrutom en dag, då var vi in till huvudstaden Tunis.









Det var en härlig resa!

Jag längtar efter att få återvända till Tunisien någon gång i framtiden.



Postat av: Pia

Vi var i Tunisien i november 2008 och vi var väl så där nöjda...får lite mer förståelse nu nä jag vet att hotellen själva sätter stjärnorna haha :D

2010-12-20 @ 21:48:33
URL: http://max.vetterberg.com
Postat av: Kaaj

Härligt det ser ut, jag sitter o tittar på sista-minutenresor nu... ;)

2010-12-22 @ 17:17:25
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0