Dag 24 – Det här får mig att gråta

Jag är en riktig filmmes. Jag gråter lätt när jag tittar på filmer.

Jag var inte alls speciellt känslig förut, sen blev jag gravid med Oliwer. Under graviditeten och efteråt har jag varit en riktig mes. Speciellt om jag tittar på när någon föder ett barn, om ett barn dör, eller om det är olycklig kärlek.


Vad får er att gråta?


Postat av: Karin

Jag har oxå blivit en supermes ;) Nog för att jag var känslosam innan Hektor föddes men nu är det riktigt illa...haha. Gråter till det mesta på tv. Kopplar nästan allt till sonen vilket får mig att blir väldigt känslosam. Kramar

2010-12-20 @ 20:23:31
URL: http://onelifetolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0